TUR VIRTUAL

Aerobic/Pilates/Yoga

Am dezvoltat o gama diversificata de activitati sportive: atat stiluri clasice de aerobic cat si cele mai moderne clase care sa va incante si sa va surprinda in cel mai placut mod!

 

Butt Workout
Un program de antrenament care  are la baza o analiza posturala(facuta de un specialist) si exercitii speciale pentru antrenamentul muschilor stabilizatori si posturali, inainte de a trece la exercitii pentru grupele musculare vizibile.In orice program de antrenament inteligent, sunt incluse, inca de la inceput, exercitiile de tip “butt workout”. In multe cazuri poate fi chiar nevoie ca antrenamentul sa se rezume la aceste exercitii pana se obtine o postura corecta, fara a risca accidentari sau uzura inutila punand presiune si greutati pe un corp lispit de echilibru. Exercitiile pentru muschii posturali trebuie dublate si de exercitii de flexibilitate pentru zonele respective, cele doua tipuri de antrenament fiind legate.

Butt Workout
 Step Aerobic!

O metoda de antrenament care va va ajuta sa slabiti sau sa tonifiati intreaga musculatura! Imbunatateste puterea si rezistenta si arde caloriile. Gradul de dificultate este moderat. Poate fi intens, dar se adapteaza in functie de nivelul fiecarui practicant, incepatorii folosesc greutati mai mici si efectueaza miscari mai simple, dar in final toata lumea are parte de un antrenament pe cinste. Cine ar trebui sa-l practice? Oricine doreste sa transpire si sa iasa din zona de platou, acolo unde nu se mai vad rezultatele. Antrenamentele tip circuit sunt foarte apreciate de oamenii foarte ocupati, care imbina efortul cardio cu ridicarea de greutati.


1-5
 Tae Bo
Tae-bo (Total Awareness Excellent Body Obedience) este o forma de antrenament cardio-vascular care isi are radacinile in kick-boxing.
Tae-Bo reprezinta o combinatie intre aerobic, arte martiale, tae kwon-do, box, dans si antrenament cu greutati.O ora de antrenament “arde” aproximativ 500 – 800 de calorii.Desi unele miscari sunt asemanatoare celor din artele mariale, Tae-Bo nu este un curs de autoaparare.Tae-Bo presupune multa energie, ritm alert, treceri rapide de la un exercitiu la celalalt si nu se recomanda persoanelor sedentare.
 1-2 (7)
 Fitball
Programul de Fitball Aerobic se bazeaza pe exercitii executate cu ajutorul unei mingi speciale.Mingea speciala folosita la programul de Fitball te va ajuta sa adopti o postura corecta in efectuarea miscarilor specifice acestui antrenament fizic. Exercitiile clasice pentru abdomen, brate, picioare si fesieri vor fi inlocuite cu succes de catre exercitiile programului Fitball.
 1-5 (3)
 Pilates
Conceptul combina exercitiile de stretching cu diverse tehnici de respiratie si se concentreaza asupra principalelor grupe de muschi posturali. Acestia din urma ajuta mentinerea echilibrului organismului si sunt esentiali in sustinerea coloanei vertebrale. Printre beneficiile aduse de pilates se numara: cresterea flexibilitatii, dezvoltarea fortei, dezvoltarea muschilor abdominali si vertebrali si imbunatarirea posturii corpului.
1-3 (6)
Yoga / Yogalates

Yogalates combina exercitiile pentru postura si exercitiile de forta, din pilates, cu exercitii statice, din yoga. Practic, yogalates iti tonifiaza grupele mari de muschi din corp, imbunateste flexibilitatea si echilibrul si, simultan, iti calmeaza mintea si te relaxeaza. Asta fiindca in timpul antrenamentului se fac si exercitii de respiratie din yoga (pranayama) – sunt folosite pentru a energiza si inviora corpul in timpul efortului, dar si pentru a calma sistemul nervos.Conceptul bodyART™
În antrenamentul bodyART™ cel mai important este omul ca un întreg cu o funcționalitate complexă. Pozițiile multiple din bodyART™  împreună cu tehnicile de respirație în combinație cu antrenamentul fizic şi cu relaxarea mentală vor realiza o armonie perfectă. Scopul de baza al antrenamentului bodyART™ este de a asigura corpului o funcționalitate perfectă cu ajutorul elementelor statice şi dinamice din timpul antrenamentului.

Un antrenament bodyART™ perseverent duce la întărirea structurii ce asigură mișcarea corpului. Trupul va uita mişcări şi poziții incorecte, se dezvoltă conștientizarea întregului corp. Participantul la antrenament va avea mai multă energie, putere de concentrare mai mare, ajungând să-şi depăşească limitele fizice şi psihice.

 

 

 Zumba
O clasa foarte indragita in ultimii ani: Zumba Fitness! Ritmuri alerte latino, coregrafii recunoscute si instructori carismatici! Distractia este garantata! La fel si pierderea kilogramelor nedorite, dar si cresterea tonusului muscular direct proportional cu a nivelului de bunstare!
 burn-it-up-halter-top-purple-power-0
 Full Body Training
Clasa ce se desfasoara in sala de aerobic si imbina procedee cardio cu exercitii de tonifiere. Rezultatul?Un Body Workout complet, un corp mai suplu si un tonus muscular crescut!
 Body Pump
Curs intensiv de tonifiere. In cadrul acestei clase se lucreaza exercitii legate intre ele precum miscari naturale efectuate cu propria greutate (genuflexiuni, flotari, etc.), dar si cu ingreuiere (bastoane si gantere de diferite greutati, corzi elastice cu nivele de rezistenta), urmarindu-se tonifierea musculaturii, dezvoltarea fortei si a rezistentei. Cursul nu este recomandat incepatorilor. Daca doresti sa fii FIT, aici este locul tau!
Este o clasa de tonifiere in care exercitiile se executa cu ajutorul greutatilor, lucrand in mod special urmatoarele grupele de muschi: spate, pectorali, brate si abdomen. Numarul mare de repetari efectuate ajuta la dezvoltarea rezistentei musculare si la arderea grasimilor.Curs dedicat in mod special celor care au ca scop definirea musculara.
 ladi-0476
 Abs & Legs
Obiectivul principal al acestui curs colectiv este tonifierea musculaturii picioarelor si abdomenului.
Exercitiile sunt usoare , cu multe repetari si foarte eficiente. Clasa dedicata tuturor grupelor de cursanti

 

Aplica acum pentru un abonament !
Vino cu o prietena si primiti fiecare cate o sedinta cadou!